Outsourcing
mezd

Převezmeme vaši mzdovou agendu,
abyste se mohli v klidu věnovat vaší profesi.

Plně respektujeme
 potřeby zákazníků.

U nás se můžete spolehnout na individuální
 přístup a způsob
 spolupráce.

Dlouhodobá
spolupráce

řeší situace:


  • Zajištění garantované personální kontinuity bez výpadků
  • Zrušení vlastní účtárny a náhrada za externí
  • Potřeba zrušení fixních nákladů, přesun do variabilních, případné úspory
  • Odstranění vstupních investic do HW, SW, školení mzdových účetních


Jsme připraveni plně se vám věnovat. Vše spolu detailně projdeme a nastavíme pro vás outsourcing mezd dle potřeb vaší společnosti. 



Mám zájem

Krátkodobá
výpomoc

řeší situace:


  • Překlenutí mimořádných situací                                          
  • Kolaps stávajícího outsourcingu mezd
  • Neplánovaný výpadek ve vašem mzdovém oddělení
  • Velký nárůst počtu zaměstnanců/brigádníků


Pomůžeme vám. Zpracováváme mzdy pro naše zákazníky již přes 10 let. Máme zkušenosti i s dočasnou rychlou výpomocí.




Potřebuji výpomoc

Vážíme si dlouhodobé spolupráce

Jsme k dispozici, komunikujeme a dokážeme se domluvit na rychlém řešení problémů.

Víc než jen outsourcing mezd

Garantujeme profesionální služby i spolehlivou oporu v nečekaných situacích.

nahled1-850px

Odpadá vám časová náročnost na obsluhu zaměstnanců


Vaši zaměstnanci si jednoduše zadají žádosti do našeho systému. Jakmile požadavek zpracujeme, obdrží notifikaci a naleznou vše online ve své složce, odkud si příslušné potvrzení, dokument aj. stáhnou a vytisknou. Bez nutnosti navštívit mzdovou účtárnu si tak mohou vyžádat různá potvrzení a dokumenty pro úřady nebo třeba zadat změny osobních údajů, čísla účtu pro zasílání mzdy aj.

Vaši zaměstnanci nemusí se vším osobně na úřady


Pokud vaši zaměstnanci žádají o dávky sociální podpory, příspěvky na bydlení aj., vše s námi vyřeší a odešlou na úřady online (pomocí bankovní identity). Odpadá jim tím nejen nutnost vzít si volno z práce, ale i mnohahodinové čekání na úřadech.

nahled2-850px

nahled3-850px

Nemusíte mít obavy ze změn – velký nárůst zaměstnanců, fúze firem aj.


Při takových změnách může být mzdová administrativa pro vaši firmu velice zatěžující a někdy i chaotická. Náš personální a mzdový systém je připraven na hromadné nástupy i přesuny pracovníků. A naše mzdové účetní se postarají, aby vše proběhlo přehledně a hladce. Například jsme během jednoho měsíce zvládli po stránce mzdové agendy fúzi 6 firem.

Kdo jsme

Naše společnost PC HELP, a.s. dodává službu Outsourcing mezd již přes 10 let. Nejsme žádným nováčkem v tomto oboru a můžeme tak nabídnout servis zkušených, obětavých a loajálních mzdových účetní. Zajišťujeme průběžnou správu mzdového účetnictví, kompletní zpracování mezd interních, externích, tuzemských i zahraničních zaměstnanců. Do našich služeb spadá i komunikace s úřady, roční uzávěrky a další doprovodné služby dle individuálních potřeb zákazníků.

Kromě služby Outsourcing mezd působíme již od roku 1990 na trhu s informačními technologiemi. Zabýváme se vývojem a implementacemi softwarových produktů. Máme různá softwarová řešení v podstatě pro všechny typy a velikosti firem. Pro outsourcing mezd využíváme vlastní sofistikovaný software plusPortal. Další možností je propojení či přenos dat s vaším stávajícím systémem.

Při přechodu na náš Outsourcing mezd získáte tým profesionálů a rovněž můžete mít i moderní řešení pro Docházku, Personalistiku aj.

Postaráme se i o vaši mzdovou agendu

Ozvěte se nám...