Novinky / semináře

Děkujeme, že jste se zúčastnili letošního setkání zákazníků!

 A je za námi i třetí ročník setkání se zákazníky našeho personálního informačního systému Kompas2. Opět jsme spojili příjemné s užitečným a podívalili jsme se na činnosti, které se v personalistice během roku pravidelně nevyskytují.

 

 

Pro setkání jsme vybrali tato témata:

  • Tvorba grafů 
  • Elektronická komunikace se zdravotními pojišťovnami
  • Valorizace mezd
  • Elektronické výstupy pro OSSZ
  • Uživatelské seznamy a přístupová práva
  • Speciality ve zpracování výplatních pásek

Účastníci setkání dostali možnost předem nám napsat, jaká témata by je zajímala. Z jejich námětů jsme některé vybrali, zpracovali ukázky a předvedli na setkání.

Na setkání jsme také zrekapitulovali události za rok 2015 a seznámili zúčastněné s novými posilami v našem týmu. Svůj prostor dostaly také individuální dotazy a vzájemná výměna zkušeností mezi uživateli. Na závěr jsme odtajnili, co nového čeká uživatele ve webové aplikaci plusPortal (moderní řizení lidských zdrojů v prostředí internetu a podpora komunikace mezi zaměstnanci).

A protože nejen prací je člověk živ, pozvali jsme hosty o přestávce na malou ukázku barmanského umění
v podání studentů Hotelové školy Světlá. Ti pro nás také připravili vynikající celodenní občerstvení.

Chceme poděkovat všem našim zákazníkům za jejich přízeň. Těm, kteří se mohli zúčastnit letošního setkání, také za milou společnost.

Těšíme se na další setkání v roce 2016 opět v hojném počtu!

Tým Kompas2

 

 

 0102030405

 

 

 

Celý program setkání najdete zde.

Zjistěte víc! nechte si zpracovat nezávaznou cenovou nabídku.